Fader, jag har syndat..

- Jag har ljugit. Igår skrev jag till Ylva som nu har börjat på Minerva att vi kommer se varandra flera gånger om dagen eftersom att skolan är liten och man går om varandra hela tiden. Men det är inte sant. Det insåg jag idag när mr. Henell dök upp på busshållplatsen. Det var år och dar (åtminstone månader) sedan jag sprang förbi honom i korridoren och bytte något ord om det fina vädret.. Hur som helst, min poäng är att man faktiskt kan "tappa bort" personer även på en liten skola.


Ikväll har jag varit på dans- och musiktreornas projekt där det bjöds på en hel del kyrkrock! Haha, skämt å sido. Det var stört trevligt att kolla/lyssna på människor som kan. Det liksom bara spritter i kroppen på mig och så insåg jag en till grej - jag MÅSTE lära mig busvissla!

Mitt huvud är så inte alls glatt på mig. Jag ska hoppa rakt isäng - NU.
TJINGELING..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0