Let's be someone we both care about, let's go somewhere and help each other out, to feel there's no one else but you - and me, together.


Det blev sex timmar på jobbet efter skolan för min del. När jag precis skulle låsa och gå därifrån smällde det till så att jag höll på att hoppa upp i taket. Konstigt nog var det första jag kunde tänka på "skottlossning mitt i stan - var är umeå på väg?". Men så kollade jag ut och insåg att de visst smällde fyrverkerier mitt på torget, underligt. De som samlats spelade också hög musik och dansade runt en eld. UNDERLIGT, vad kan de ha hittat på egentligen?

När jag kom hem strax efter åtta var planen att ägna all min uppmärksamhet åt käre KEMI. Men jag sköt på den planen och läste VK istället. När jag väl körde igång med ursprungsplanen tog det tvärstopp. Fy dvale, det är inte kul. När mamma undrade vad jag höll på med visste jag inte i vilken ände jag skulle börja. Jag vet inte vad vi håller på med och för tusan - jag ska ha ingående koll på fredag. Helt plötsligt ville jag stänga in mig i ett mörkt rum med vadderade väggar, hoppa och slå på allt tills jag inte orkar mer. Fast nu sitter jag i sängen och det är nästan mörkt, jag har alldeles för mycket träningsvärk sen igår för att orka hoppa och slå något ikväll.

TJINGELING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0