Dag 26 efter operationen.


 
Som ni ser är jag trött, kom på i sista sekund att jag skulle fota dagens framifrån, sida och sida bild för dokumentationens skull även om det inte syns lika stor skillnad nu mellan dagarna som första veckan. Det som är just nu är att mina tänder är ömma, tror det kanske kan ha att göra med när jag gäspar och "drar" i fixeringen, att det sliter lite i tänderna också.
 
Har även rysligt ont i skallen (därav det plågade uttrycket), brukar få det någon gång nu och då så stannar det i ca tre dagar innan jag äntligen får uppskatta känslan av ett lätt huvud! Har sprungit på stan idag och tittat på allt från backpackingsäckar till jul/nyårskläder för min egen del. Hann också med att provköra en ny och fin Renault Clio, bara för att det är kul med nya bilar. Nu måste jag verkligen krafsa bort sminket, halsa en alvedon (alt. citodon) och hoppa i säng.
 
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0