Dag 20 efter operationen.


 
 
Min första jobbdag sen operationen är avklarad! Så himla kul att vara tillbaka på plats där det passerar folk, men får prata med alla möjliga människor, sniffa på julen och ha saker att göra. Så kul att jag nästan glömde käka. Tur att mamma kom förbi och kollade så jag inte missade soppan.. Fick mig en glimt av alla (kring 7000 st) praliner i 19 olika smakvarianter som bara väntar på att få åka hem med flera jul- och chokladsugna kunder. Eftersom jag inte kan tugga i mig en pralin så gjorde Jessica i ordning en varm choklad som var smaksatt med bland annat stjärnanis och kanel, något nöt och en till ingrediens som jag inte kommer ihåg vad den hette. Mycket mumsigt med en lite kryddad varm choklad! Nu har jag genomgått en smärre mat- och dofttortyr. Magnus käkade just grillad kyckling med en härlig grönsallad och mango raya sås. Nu sitter han och mumsar på smågodis - bara för att! Hmm, varför kändes inte min fantastiska fisksoppa lite oslagbar längre?
 
Igår stod vågen på 53.8 kg, idag hamnade jag  på hela 53.6 kg! Jag tror det är mycket muskler som har trillat av, dags att börja lyfta skrot snart så inte muskelberget försvinner helt..
 
Tack och hej, leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0