Dag 18 efter operationen.


 
Idag ska ni veta har jag både försökt lära mig lite manuella inställningar på kameran, tvättat håret två gånger (barnolja i håret var en väldigt dålig idé) och smetat på tonvis med smink bara för att jag var sugen och passade på att "öva sminktekniker" när jag ändå inte ska visa mig bland folk (att jag kan hittas och ses av vem som helst här på internet tänker jag ignorera). Tidigare idag sprang jag och min vän Frida i lite butiker och satte oss lite snabbt på Barista. Tänker att varm choklad nog kan vara min nya favoritdryck framöver! Nu är det dags för käk, idag "asiatisk fisksoppa" givetvis utan fiskbitar, de är bortplockade. Sedan dags att hämta Magnus på flyget, förhoppningsvis mycket nöjd efter en rolig helg i Stockholm.
 
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0