Dag 20 efter operationen.


 
Nu har jag snart gått halva tiden med min vän "fixerande bettskena", vi är kompisar men jag tror inte jag kommer vara ledsen när vi går skilda vägar. Testar för övrigt lite olika inställningar i kameran, därav olika ljus och färgtoner varje dag. Idag har jag tänkt anmäla mig till en Matte E/Matte 5 kurs som drar igång i vår. Vem vet, kanske jag vill bli ingenjör av något slag en vacker dag? På fredag ska jag tillbaka till tandläkaren, inget speciellt med den undersökningen. Han ska bara kolla över hur tänderna ser ut. Hoppas de inte kolar av om jag råkar andas. Gör vad jag kan med munsköljare, tandborstar i alla möjliga former men jag kommer hur som helst inte åt insidan av tänderna. Ska jag vara ärlig tror jag inte det är så hemsk lukt som jag målar upp en bild av, men ändock!
 
Tittade på "Allt för Sverige" igår och jag tycker det är så bra, blir sugen på att släktforska själv, fast kanske leta upp släkt i USA. För om jag inte är helt ute och cyklar så har jag någon släkting på någon sida som tog sin koffert och drog iväg till "over there"..
 
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ellen, du är så vacker! Är det balsam metoden som har börjat ge lite lockar i håret? :)

Svar: Tack gullet, känner mig fortfarande som en liten hamster men börjar liksom vänja mig vid tanken! Tror nog det, fast när det torkar blir det mer till vanliga "vågor" mer än lockar..
Ellen

2012-11-27 @ 11:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0