Dag 9 efter operationen.

I grevens tid men jag hinner nog innan tolvslaget ändå! Nu tror ni kanske att jag haft händerna fulla hela dagen och inte hunnit slänga ihop det dagliga käk-inlägget. Men icke, jag har bara inte gjort det. Testat en variant av alla miljarders munsköljar idag, har varit lite nervös inför att testa då en av kirurgerna sa att man ska vara snäll mot såren första veckan. Men med några dagar till godo och en extra mild variant så slog jag på stor i morse i min ensamhet och gurglade munnen ren. Himmel vad skönt det var! Smakar ju faktiskt gott igen! Har varit rätt gråmulen och seg i humöret idag, vet inte av vilken orsak. Kanske fått i mig för lite energi för att orka hålla humöret uppe också utöver kroppens funktioner och läkningsprocessen, vem vet? Gick på bio med Lisa, nu har även jag sett det episka slutet av dessa vampyrfilmer. Sen promenerade vi genom Umeå som hade invigning för ljusfestivalen och "premiärgick" i nya tunneln under järnvägen till Haga. Nu är det sängen som gäller och just det, vågen stod på 54.2 kg idag.
 
Tycker jag är lite mer svullen om kinden på (från kamerans håll) högra sidan..?
 

 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0