Tre veckor sen operationen.

Så har äntligen halva tiden gått, för ganska precis (på timmen) tre veckor sen kom jag till uppvaket sådär härligt groggy och med ommöblerat ansikte. Så vad kan möjligtvis passa bättre än en liten resume på hur svullnaden säkta men säkert lägger sig och en mer vanlig Ellen tittar fram därunder?
 
Dag två efter operationen, första natten hemma och även den värsta svullnaden.
 
En vecka efter operationen.
 
Två veckor efter, en tredjedel av tiden avklarad, firade jag med: mascara!
 
Så har vi halvtid, tre veckor efter operationen.
 

Idag känns det som om jag nyss varit hos tandläkarna och precis fått en ny båge, det är liksom ömt i tänderna. Tror de håller på att flytta sig lite. Glad att jag slipper tugga just sådana gånger för det brukar ändå inte vara en hit när man minte ens fixar att tugga av en ostskiva för att tänderna är ömma. På kvällens schema står underhållning på midgård med ett stycke härliga tjejer, imorgon vankas första jobbpasset sen operationen och jag känner mig laddad som aldrig förr. Tänk vad man blir rastlös av att vara ledig!
 

Tack och hej, leverpastej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Det börjar se jättefint ut! Heja Ellen!
Följer din blogg slaviskt om du skulle vilja veta, haha. ;)

Svar: Haha, hej Jasmin! Vad söt du är, tack! Nu går det framåt, snart julafton :D
Ellen

2012-11-29 @ 13:42:28
URL: http://grosbisous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0