9 mars 2013

Long time no see.. Som man brukar säga!
 
Här har jag åkt på en förkylning, förmodligen blev det lite tvära kast mellan vårvärme i London och iskyla i Umeå men det var det värt. Innan jag åkte på långweekend var jag hos tandläkaren och bytte lite bågar, igen.. Dock fick jag ett härligt besked som jag fortfarande inte vågar tro på riktigt. Den sista tiden har jag (borde varit mycket duktigare och inte slarvat så mycket) kämpat på med flera olika gummieband fram och tillbaka mellan tänderna för att dra till gluggarna som varit. På senaste besöket, för drygt en vecka sen sa de att nu ser det jättebra ut och gluggarna är borta. Så nu är det inte långt kvar tills hela tågtrafiken lägger ner och flyttar ut ur min mun. Närmare bestämt den 21 mars om det går som planerat och jag har fattat det rätt (vilket jag förmodligen inte har och därmed säkert har flera månader kvar med skrotet). 
 
Redan på torsdag ska jag dit igen och kolla hur det ser ut, samt göra avtryck av tänderna så de vet hur den lilla skenan/trågen som kommer sitta på insidan av tandraden ska se ut. Veckan därpå ska sedan allt ut och ett nytt avtryck göras för att kunna tillverka en slags nattandställning som jag kommer ha tills allt är lite mer stabilt.
 
Oh, kan knappt bärga mig.. Jag som trodde den skulle sitta kvar tills i juni, juli någon gång utan tvekan. Hoppas bara allt går enligt planerna nu, annars blir jag så besviken!
 
Tack och hej, leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0